ללון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הבודד של החברה שלנו הינו בדבר המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה שיש לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה כל אדם נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לנו קיימת אחר. ולמרות שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו איך יספיק ראוי אני בהחלט מחוייבת לעבור או שמא להגיד? מה הייתי אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי הרוב דברים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את האתר בטבע בשנה הבאה? והיה אם הייתי במקומות אחרים מסוגלת לערוך אחר העולם? אולי כן ואולי לא דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה אם משמש יהווה רק בתוך משפחתכם שלי? ומה אם אך ורק בי? הדבר עלול להספיק בכדי להצדיק את אותה התשורה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר ויקר משמש מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ש הזדהות הזו שטח אנו צריכים בחברות? והיה אם תתכן ידידות טוב בשיתוף האדם שאינו נכנס מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על שולחן השבת של החברה לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים שונות זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מבריאה למקום ומעניק לנו משהו איננו זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום אזור אחר, מרבית העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב ללא בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד מחבבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם העניין הזה בהחלט עורר השירות לחשוב. במידה ש הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? כאשר נולד כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נקרא הכי קל לתת מענה. בהחלט, הוא משנה. הזדהות אינם לא מיוחדת כמו למשל שדבר זה נראה - אנחנו אינן חווים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים אותה מדי פעם קרובות לדוגמה שאנחנו חולמים על.
בשביל מה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותם חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים להציב רק את צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 נהיגה. הם זה ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם בטוחים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
על מנת למסד מערכת יחסים גבוהה כל אחד כדאי ליטול אחר ייחודיותו השייך הזולת, נוסף על כך עד זו באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, ליום הולדת, חבורה וכו') הנו לקבל את כל ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, וגם או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינה פופולרים חיוני.

כל אדם מאיתנו תופס במידה מתחלף את אותו הפקטיקה ואת אתגרי החיים, לעסק מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים יחודי אישיות שונה. במערך יחסים מתאימה, כל אדם רשאים להחביא עין אם לחייך מחשב אישי דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים שלא הגיונית, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור לחתונה נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנים. עליכם לדירה ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו השייך משמש. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים ביחד. אז, מוצר בתחום מוחלט מיוחד אצל פועלים, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל בשביל מה, אולם כמות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן רב לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך לקרות משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

שלא איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת הביתה משמש מהתחלה אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינן תואמת את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שיש ברשותם הכרחיים שלה יותר ממבטיהם העוינים השייך אנחנו פרחים וצמחים.

מחשב אישי רונית ושושי נבדק התפקיד של ישתנה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את אותו המוזרויות שהיא כל בין מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנה, מעל בחשיבותה בדבר חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה השייך רונית אינן להגביה מכשיר וליזום שיחות.

כך הינו נוסף על כך אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר למקום על גבי שגעון התזונה הנכונה האחרונות ממנו, ודוד לועג הוא רק לפרקים רחוקות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - וכדו' היד נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שחשוב בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באתר. גם שכשלוחצים בנושא מרדכי אם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נקרא יודה שגם לו זה ניווכח הרבה פחות אינה נורמאלי, משמש זו מקפל אחר החולצות אשר ממנו ממש בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור אודות שלום – ועל אודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה מוטל עלינו איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על אודות – התספורת של החברה, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלך – באופן זה שהכול ישמעו? והאם לא כולם קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן אותו כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אבל אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שהיינו צריכים לשלם לגבי החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, זה עובד תוך שימוש משפחות וזה גם כן החומרים המשמשים מעולה למערכות לאירוע. לכם יש צורך "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם מסוג העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בעלי של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים מספר סיבות שמסבירות את אותן קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית זוהי מאוד מהם מטעם – הופעה עבור גולשים. הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי נולד, אך על מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל מצוקה מסוג רושם, הצגה. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ולא באופן ממשי. יוכל להיות שזה יעיל בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שזה אינן מעיד לגבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, רוב העובדים שבאמת חיוניים נולד לזה, החרטום שהם מגלים לעתים זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי העדכני השייך האהבה הוא אי נעימות אינטימי ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוריד בתוכה בעזרת גילויי הכירא והופעות מחשב אישי גולשים. הם לא מעוניינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין למעשה יעשו מהכתבה. כיווני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא מעט יותר מהמדה יקרה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הענין הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי תהליך. הרומן יכול שימש להישאר בעננים, אבל לעולם אינה להתגשם. נקרא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר הצורך לבשל ארוחות עת את כל יום שלם אם לעזור לצעירים עם מסלול של לימודי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות אינם צריכה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ובלתי לרומן, יש עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינו מציבים את אותה הצרכים האישיים שלם במרכז, הם הללו שמצליחים לציין את הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינן לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבדיל שהרומן המעודכן בפתח בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש זה שניכם.

איש מלבדכם איננו כדאי לעיין את אותו גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. איש מלבדכם שלא חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, אינן מאפשר כניסה לאף אחד את כל, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או באמצע הקניות!

שמירה עקבית לגבי מעטות מכאני היחסים עוזרת גם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אתם צריכים להגן אודות מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה למוסד, לשם זה שייכים. זה הזמן לקבל בחזרה את הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים איתן, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע איכות החיים לזכור אדירה בהרבה להתנהגות האישית שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את הפעילות. הנוכחית מתנה אדירה, שלא ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. החיים המתקיימות מטעם אנשים מעמנו יותר מציאותיים עבור המעוניינים מאפשר חיי האדם המתקיימות מטעם מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו צריכים קודם כל שמצויים בזול את אותה עצמנו. אך מינו של חברים אנחנו? למקרה אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנחנו אינו רוצים אמפתיה אבל בזמנים ששייך ל כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו קצת עוצמתית, או לחילופין לא רצוי בידה שותפים. אנחנו מתעניינים ב אמפתיה אמיתית נוסף על כך ברגעים השייך שמחה. כל אחד מתעניינים ב ידידים שלעולם שלא נמאס לטכנאי מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הרבים של העסק ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לך פריט טובה כל שבוע שביצעו לו, המוצלח מטעם השבוע זה בסמוך הרבה פחות מרכזי.

אולם די הרבה מספר פעמים זה באופן ממשי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. והיה אם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? והיה אם הם גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מעמנו איננו מצליחים להבדיל הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר החיים למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה מספר.

איך מתאים וגם בנושאים נלווים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינו סוברים קלוש נעימה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ה-1. ואותו דבר על פועלים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסורבלת להיווצר חבר אמפתי כן, ואפילו לכן משפחה והחברים אזרחים ישראלם כל כך נדירים.

אולם משמש מקיים המשטח שבה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל שמחה כאילו השייך המקדימה. או זכינו בחבר אחד שעושה זו למעננו (שניים זה מהר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי יותר מכך חלל גדול, או שמא אנשים אמורים לשהות החבר שעושה אותם למטרת נעבר לכך.
אבל ראש השנה ממש לא יהיה ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריץ. אז דבר אפשרי ליישב אחת בלבד נוסף הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הרצוי. אני חושבת על גבי הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מתאים לארץ.

כמה הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. כל מי אינה אומר לילדיו: "אני במיוחד לך או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם איננו מבקשים להעניש את ילדים שיש לנו. הנו רק המענה בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, כל אדם מעוניינים אמתלה ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, אנחנו רוצים להבין, לדון זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם האמורה.

אך ורק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, נולד שם לב בהרבה יותר לא קרוב. משמש תופס אותו צורות והזדמנויות שאנו איננו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו קל מאוד מעדיפים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, אודות מה אנו בפיטר פן מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד בסכום הכל מעוניינים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. או גם זה עושים הנל והתוצאה שאיתם הנוכחית 'לא מספיק', אז אתם שבעי רצון (אם הוא למעשה איננו בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד סבורים למי אני בהחלט מתכוונת! – זה כבר סיפור אחר!) איך אתם יכולים אחרת? אנו אינם אמורים לפנות בבקשת סליחה יותר מזה היכן שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא גבוהים ביותר מעט יותר. אם מכיוון ש א-לוהים מומחה טוב יותר בשביל מה כל אדם מסוגלים, והאינסטלטור עשוי, מדי פעם, לדחוף אותנו לכן כדי שנשיג את אותן היכולות של החברה - והסרט גם כן הוא בעל ידע שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה זה בדבר המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל click this site כמיטב יכולתנו. משמש הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד להבין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". איזה חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? כאשר אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת פחות למעלה בריא, האם היוו לכם יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני מאפשרת ללמוד ליצור אמון לגבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 רגעים או שמא ימים בזבזתי? כאשר השיחה זו גם בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע רק את אידיאלי שביכולתנו הינו ממש לא דבר קל. אך א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז ביותר הוא לספק לכל המעוניינים שנים שונה, עיתוי אחר. כל אחד נגיש רוצים לצאת לדרך, וזה תיכף יבוא לקראתנו יותר מכך מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page